امام جمعه اصفهان:
تابناک: امام جمعه اصفهان با اشاره به کارنامه سیاه و جنایات آل سعود در روزهای اخیر گفت: آل سعود بداند اگر دست به چنین کاری بزند خشم تمام شیعیان را به دنبال داشته، صدای حق‌طلبی شیعه خاموش نمی‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 17 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در واکنش به اعلام حکم ناعادلانه اعدام عالم برجسته شیعه عربستان شیخ نمر باقر‌النمر اظهار داشت: جنایات عربستان در روزهای اخیر بر همگان مشهود بوده و مجامع حقوق بشری و اسلامی باید در قبال واکنش به موقع داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مهم و حساس این عالم برجسته شیعه در راستای افشای ظلم‌های آل سعود افزود: صدور چنین حکمی ظالمانه بوده و آل سعود بداند اگر دست به چنین کاری بزند، خشم تمام شیعیان را به دنبال داشته و صدای حق‌طلبی شیعه را خاموش نمی‌کند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه آل سعود در دوران‌های مختلف، در کارنامه خود جنایات متعددی دارد، بیان کرد: شیخ نمر، بدون گناه از سوی حکام عربستان محکوم به اشد مجازات شده است‌.

وی با اشاره به اینکه اعدام شیخ نمر پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی برای عربستان سعودی دارد، تصریح کرد: این گونه رفتار‌ها جز تضعیف موقعیت آل سعود در منطقه هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به حمله ظالمانه آل سعود به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن اشاره کرد و گفت: دولت عربستان در مقابل این جنایات باید پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: با اعدام علمای برجسته شیعیان در عربستان صدای شیعه هرگز خاموش نمی‌شود و به طور قطع تنفر و انزجار شیعیان از آل سعود را چندین برابر می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار