خیریه ها جایی برای نشاط ندارند؛
تابناک:بارها در آمارهای رسمی جهانی، ایران رتبه‌های پایینی در شادی آفرین دارد و این امر زمانی نمایان می‌شود که در این روزها که شاهد مراسم کریسمس در کشورهای اروپایی ار جمله آلمان و لندن هستیم و می‌بینیم که خیریه‌های مختلف برای چراغانی کردن معابر و خیابان‌ها سرمایه‌ها گذرانی کردند و این در حالی که خیریه‌ها در اصفهان تنها برای درمان بیماران و مشکلات اقتصادی مردم تشکیل شده اند.
کد خبر: ۳۴۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 24 December 2016
تابناک اصفهان: بارها در آمارهای رسمی جهانی، ایران رتبه‌های پایینی در شادی آفرین دارد و این امر زمانی نمایان می‌شود که در این روزها که شاهد مراسم کریسمس در کشورهای اروپایی ار جمله آلمان و لندن هستیم می‌بینیم که خیریه‌های مختلف برای چراغانی کردن معابر و خیابان‌ها سرمایه‌ها گذرانی کردند و این در حالی که خیریه‌ها در اصفهان تنها برای درمان بیماران و مشکلات اقتصادی مردم تشکیل شده اند.
 
مسئولان که در شادی آفرینی برای مردم بسیار ضعیف عمل کردند و به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند فراهم کردن اسباب شادمانی برای مردم است.
 
با وجودی که شب یلدا را پشت سر گذراندیم اما هیچ اثری از شادی و نشاط از جشن شب یلدا را در معابر و خیابان‌ها مشاهده نکردیم.
 
و این در حالی که به هنگام عزاداری‌ها کوچکترین ارگان هم پارچه مشکی بر سر در نصب می‌کنند و خانه‌ها در محلات یکی پس از دیگری پارچه مشکی نصب می‌کنند اما این در حالی که حتی در شادی آفرینی این فرهنگ عمومی و بسیج همگانی برای اینکه در مواقع شادی باید شاد زیست، شاد فکر کرد و به راحتی خندید وجود ندارد.
 
شادی آفرینی که خود نیز به خلاقیت و ابتکار نیاز است ،نیاز به برنامه ریزی است، نیاز به سرمایه گذاری و نیاز به اجرا و عملیاتی کردن دارد و لازم است که در تمامی ارگان‌ها، در دل تمام خانه‌ها شادی آفرینی را همچون تهیه غذای روزمره که برای مردم یک واجب شمرده شده است، در اولویت برنامه‌های هر فرد قرار  گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار