رئیس مخابرات نطنز :
تابناک: رئیس شرکت مخابرات نطنز گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، چندین طرح در نطنز به بهره برداری رسید که یکی از آن‌ها، انتقال خط تلفن ثابت به روستای وش بود که آخرین روستای با بیش از با ۲۰ خانوار نطنز است.
کد خبر: ۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ 07 February 2015

به گزارش تابناک عباس فردوسی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به ضریب نفوذ تلفن در روستاهای نطنز اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، چندین پروژه مخابراتی در نطنز افتتاح شد که مهم‌ترین آن، وصل شدن خط تلفن ثابت در روستای وش است.

وی افزود: توسعه سوئیچ کارین مرکز نطنز، تاسیس کافو نوری، تاسیس دیتای مرکز طرق رود و نطنز، اجرای طرح کابل خاکی جایگزین کابل هوائی در شهر طرق رود، راه‌اندازی سایت BTS مسکن مهر نطنز، اجرای BTS روستای وش برخی از افتتاحیه‌های دهه فجر است.

رئیس شرکت مخابرات نطنز گفت: از ابتدای سال جدید تا کنون نیز، بیش از 1 هزار پورت ADSL مخابرات نیز به متقاضیان واگذار شده که در مجموع بیش از 2 هزار و 500 پورت ADSL در نطنز فعال است که با مجموع بخش خصوصی نیز به 3 هزار پورت می‌رسد.

وی تصریح کرد: نطنز با دارا بودن 20 هزار و 350 خط تلفن ثابت و ضریب نفوذ 101 درصدی، دارای رتبه نخست ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور است.

فردوسی درباره دیگر امکانات موجود در شهرستان افزود: 17 هزار و 800 خط تلفن همراه و ضریب نفوذ 90 درصدی، 2 هزار و 800 پورت ADSL ،122 مرکز مخابرات روستائی و 18 مرکز ICT از دیگر امکانات موجود در شهرستان است.

وی با اشاره به ضرورت استفاده روز افزون از تکنولوژی‌های اینترنتی و ارتباطی بیان کرد: امروزه فناوری اطلاعات به طور گسترده و چشم‌گیر در زندگی بشر نقش ایفا می‌کند و بهره‌گیری مناسب از ابزار و تجهیزات رایانه‌ای و فناوری اطلاعات و ارتباطات در سرعت بخشیدن و نظام دادن امور جاری و روزمره از جمله نیازهای ضروری جامعه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار