عداوت دشمنان علیه نظام اسلامی به میزانی است که حاضرند حتی برای ضربه زدن به ما به خود لطمه بزنند، این امر در کاهش قیمت نفت جهانی به خوبی قابل مشاهده است.
کد خبر: ۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار کرد:‌ امانت بر دو قسم است، امانت الهی و امانت مردمی که مهم امانت الهی است.

وی ببا بیان اینکه خداوند متعال می‌فرماید «ما امانت الهی را به زمین و آسمان ارائه دادیم ولی نپذیرفت و تنها انسان عهده‌دار این امانت شد» افزود:نپذیرفتن مسئولیت پذیرش امانت الهیتوسط آسمان و زمینبه این معنا است که آنها استعداد حمل این بار و امانت الهی را ندارند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: برخی از علما معتقدند که منظور از این امانت عبادت و ستایش خداوند است ولی به نظر می‌رسد این نظر درست نیست،چرا که همه مخلوقات عبادت و تسبیح خداوند را می‌کنند.

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های دوم نماز جمعه ضمن تقدیر از مردم اصفهان به پاس استقبال با شکوه آنها از هیئت دولت و رئیس جمهور بیان کرد: مردم اصفهان با حضور و استقبال با شکوه خود این پیام را صادر کردند که پا به پای نظام و هر دولتی که ولایتمدار باشد حرکت می‌کنند.

طباطبایی‌نژاد راه مقاومت و ایستادگی را راه عزت و سربلندی دانست و اضافه داشت: این راهی است که مردم ایران در پیش گرفته‌اند و ادامه خواهند داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در روز 19 بهمن با امام راحل اوج شهامت و شجاعت بود که باعث شد پیروزی انقلاب اسلامی به جلو بیفتد.

وی در پایان روز 22 بهمن ماه را روز ایستادگی استکبار ستیزی و تبلور مردم‌سالاری دینی و عدالت اجتماعی دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار