رييس پليس فتا استان اصفهان:
تابناک: رييس پليس فتا استان اصفهان گفت: فردي كه با به دست آوردن تصاوير خصوصي يكي از شهروندان و انتشار آن در فضاي مجازي، موجب هتك حيثيت وي شده بود توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۳۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 02 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ مرتضوي اظهار كرد: در پي شكايت خانمي جوان مبني بر اينكه فردي تصاوير شخصي و خصوصي وي را در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي منتشر كرده است، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: شاكي در اظهارات خود عنوان كرد فردي كه اقدام به انتشار تصاوير وي كرده در همسايگي آنها سكونت دارد و فريب وي را خورده و تصاوير شخصي و خانوادگي‌اش را به علت اعتماد بي‌جايي كه به او داشته، برايش ارسال كرده است.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: با مشاهده شواهد و قرائن و هماهنگي با مقام قضايي، متهم شناسايي و دستگير و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي تحويل داده شد.

سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه كرد: عكس‌ها و اطلاعات خصوصي و محرمانه، جزئي از اسناد هر شخصي است كه بايد به دقت از آنها محافظت شود و به هيچ وجه در اختيار ديگران قرار نگيرد؛ همچنين در فضاي مجازي به هيچ عنوان نبايد به ديگران اعتماد كرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار