مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان و به صورت سراسری در استان اصفهان تجمع مردم شریف و خداجوی در محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن برگزار گردید.
کد خبر: ۲۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 26 April 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رضا صادقی اظهار کرد: در راستای دفاع از حقوق مردم مسلمان و مظلوم یمن در پی محکوم کردن جنایات آل‌سعود که با همکاری رژیم صهیونیستی در حال انجام است، اداره اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا تجمع‌هایی را در این راستا در جوار بقاع متبرکه استان برگزار کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این تجمع‌ها برگرفته شده از تعصبات دینی و مذهبی ملت خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که با محوریت بقاع متبرکه انجام گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: امامزادگان همواره منشا حرکت‌های تاثیرگذار سیاسی و فرهنگی و زمینه‌ساز بیداری اسلامی و گسترش فرهنگ اهل‌بیت (س) هستند و با تأسی از این بزرگواران که همواره در راستای احقاق عدالت و اسلام به شهادت رسیده‌اند این حرکت نیز در جوار و بارگاه ملکوتی این بزرگواران برگزار شد.

وی بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه با همکاری مراکز فرهنگی، حوزه‌های علمیه، مراکز دانشگاهی، ائمه جمعه و دیگر دستگاه‌های دولتی این اجتماعات را در روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب و عشا برگزار کرد.

صادقی اضافه کرد: بیانیه‌ای نیز در پایان این تجمع‌ها در راستای محکوم کردن جنایات آل‌سعود و در دفاع از ملت یمن قرائت شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار