پیش بازی ذوب آهن- فولاد
تابناک: تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در جدالی برای کسب سهمیه یا قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۲۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 25 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در جدالی برای کسب سهمیه یا قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

* فولاد 47 امتیازی در حالی برابر ذوب آهن 42 امتیازی صف آرایی می کند که هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان قعرجدولی به سختی با نتیجه 3 بر2 به پیروزی رسید البته ذوب آهن نیز در هفته گذشته با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا با نتیجه 5 بر 3 از سد نفت تهران گذشت.

* از میان بازیکنان هر دو تیم می توان چهره هایی را به عنوان چهره ویژه این دیدار انتخاب کرد چرا که در هر دو تیم بازیکنانی هستند که سابقه حضور در تیم مقابل را دارند.محسن مسلمان، بازیکن جوان فولاد که نیم فصل اول با حاشبه های بسیاری از ذوب آهن جدا شد و به فولاد پیوست یکی از این بازیکنان است، البته بازیکنانی مثل محمد قاضی و محمد رشید مظاهری هم در ترکیب دو تیم هستند که سابقه حضور در تیم مقابل را دارند.

* بازی رفت این دو تیم در تاریخ 30 مهر برگزار شد و در اصفهان، فولاد توانست با تک گل ساسان انصاری در دقیقه 73 به نفع فولاد به پایان رسید.

* از 25 بازی که این دو تیم تاکنون با هم داشته اند، سهم ذوب آهن 10 پیروزی و سهم فولاد 5 پیروزی بوده و 10 مصاف نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

* در مسابقات این دو تیم 47 گل به ثمر رسیده که 27گل سهم ذوب آهن و 20 گل نیز سهم فولاد بوده است.

* شاید بهترین برد ذوب آهن برابر فولاد، پیروزی 3 بر 0 این تیم در لیگ ششم بوده و شاید بهترین برد فولاد نیز، پیروزی 4 بر 1 این تیم در لیگ هشتم بود که از قهرمانی ذوب آهن در لیگ جلوگیری کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار