رئيس كميسيون عمران شوراي اسلامي شهر اصفهان عنوان كرد:
تابناک: رئيس كميسيون عمران، معماري و شهر‌سازي شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: فرهنگ‌سازي براي استفاده از سيما و منظر شهري در شأن اصفهان امري مهم و ضروري است و بايد در اين حوزه اقدامات اساسي صورت بگيرد.
کد خبر: ۲۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 25 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، عبدالرسول جان‌نثاري در ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان با مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان با اشاره به اينكه بحث فرهنگ‌سازي كار را براي قانون‌گذار و مجريان قانون آسان‌تر مي‌كند، اظهار كرد: در صورتي كه فرهنگ‌سازي در حوزه‌هاي مختلف براي مردم انجام شود، بسياري از مشكلات برطرف مي‌شود.

وي با بيان اينكه در بحث سيما و منظر شهري مقاومت‌هاي خاصي وجود دارد و در برخي از موارد در بحث‌هاي قانوني كار به اشد مجازات مي‌رسد، اضافه كرد: فرهنگ‌سازي براي استفاده از سيما و منظر شهري در شأن اصفهان امري مهم و ضروري است و بايد در اين حوزه اقدامات اساسي صورت بگيرد.

رئيس كميسيون عمران، معماري و شهر‌سازي شوراي اسلامي شهر اصفهان با تاكيد بر اينكه صدا و سيما بايد در اين حوزه فرهنگسازیكند، تصريح كرد: ما بايد بنا‌هاي خوب و در شأن اصفهان را به مردم معرفي كنيم.

وي با اشاره به اينكه در بحث‌هاي ماده 100 و برخورد با خلاف‌سازي‌ها نيز بايد فرهنگ‌سازي شود، ادامه داد: در بحث‌هاي مديريت بحران نيز بايد براي مردم فرهنگ‌سازي شود و كار‌هاي با عمق بالا بايد در اين حوزه‌ها صورت بگيرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار