تابناک: دولت عربستان سعودی مجری تفکرات و برنامه های رژیم صهونیستی است این موضوعی دامی برای دولت و ملت عربستان است.
کد خبر: ۲۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 24 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از شبستان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر یمن گفت: دولت عربستان سعودی به جای حمایت از ملت های مسلمان جهان‏، دنباله رو دشمنان اسلام شده است.

وی افزود: دولت عربستان سعودی مجری تفکرات و برنامه های رژیم صهونیستی است این موضوعی دامی برای دولت و ملت عربستان است که عاقبت بدی برای دولت و ملت این کشور بر اساس این ظلم و ستم ها به وجود می آید.

آیت الله مهدوی با اشاره به توطئه ها و فعالیت های روانی دولت آمریکا علیه ایران اشاره کرد و اظهارداشت, دولت آمریکا به اطاعت و همکاری رژیم صهیونیستی در جهت مبارزه با پیشرفت های ایران اسلامی تلاش می کنند ولی تلاش های آن ها کارساز نیست.

وی ادامه داد: زمانی دست نشانده های این دولت های ظالم و غاصب در کشور ایران حاکمیت و منافع آنان را تضمین و حمایت می کردند اما امروز وضعیت گذشته را نداشته و ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی، دارای استقلال و آزادی است.

وی یادآورشد: رهبری امروز کشور ایران به دست فردی توانمند در حوزه مدیریتی است و اسلام پیشتیبان ملت ایران در پیشبرد اهداف نظام است ودشمنان قادر به تحکم برنامه ها و فعالیت های خود نیستند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان ما نوشته های خود در مذاکرات را نیز مورد بی توجهی قرار داده اند، تصریح کرد: آنان چهره نفاق و دشمنی خود را با جهانیان بیش از بیش نشان داده اند و حیله و نیرنگ های آن ها برای همه نشان داده شد.

وی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده ایران باید نسبت به توطئه های دشمنان با دقت عمل کنند، اذعان داشت: آن هایی که نگاهشان به خارج از کشور بود در چنین وضعیتی تماما توطئه گری دشمن را شناختند.

وی همچنین بر توجه به اتحاد و همدلی در پیشبرد اهداف کشور تاکید کرد و افزود: همه مردم و مسئولان باید در جهت اعتلا و آبادانی کشور متحدانه حرکت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار