عضو شورای شهر شهرضا:
تابناک: عضو شورای ‌شهر شهرضا گفت: ظرفیت‌های این شهرستان ‌در زمینه ایجاد اشتغال باید شناسایی و معرفی شوند تا بر اساس این آمار و اطلاعات سند توسعه اشتغال شهرستان تنظیم شود.
کد خبر: ۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، منصوره السادات صفوی عصر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه از اعتبارات مشاغل خانگی باید مزیت‌های نسبی، منطقه‌ای و رقابتی در حوزه‌های گوناگون شهرستان دیده شود و سیاست‌های کاربردی و کلان در زمینه استفاده بهینه از پژوهش‌ها و تجربیات موجود در دستگاه‌های مختلف استانی و ملی انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد یک مرکز مشاوره کارآفرینی در شهرضا ضرورت دارد، افزود: امروز تشکیل مرکز مشاوره، کارآفرینی در شهرستان برای تدوین اولویت‌های اشتغال شهرستان با در نظر گرفتن مزیت‌های شهرستان و ارائه طرح‌های کارشناسی شده و هماهنگی بین دستگاه‌ها و هم افزایی آنها برای استفاده بهینه از وام‌های مشاغل خانگی در قالب تعاونی‌ها ضرورت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا با بیان اینکه با ایجاد مرکز مشاوره، کارآفرینی طرح‌های دارای مزیت نسبی برای شهرستان بررسی و در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود، بیان کرد:

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های شهرستان شهرضا در زمینه ایجاد اشتغال باید شناسایی و معرفی شوند تا بر اساس این آمار و اطلاعات سند توسعه اشتغال شهرستان تنظیم شود.

صفوی اظهار داشت: امروز با حمایت از صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در قالب تعاونی‌های بزرگ در روستاها می‌توان منجر به اشتغال پایدار با اولویت زنان سرپرست خانوار در روستاها شد که سبب ماندگاری جمعیت روستایی و عدم مهاجرت آنها به حاشیه شهرها شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار