برای بررسی شرایط میزبانی اصفهان/
تابناک: نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته آینده برای بررسی شرایط میزبانی اصفهان در مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان آسیا به اصفهان سفر می‌کند.
کد خبر: ۲۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 22 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته آینده برای بررسی شرایط میزبانی اصفهان در مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان آسیا و بازدید از سخت‌افزارهای فوتسال این شهر به اصفهان سفر می‌کند.

قرار است مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان آسیا از ۷ تا ۱۷ مرداد امسال به مدت ۱۰ روز در کشور ایران برگزار شود و اصفهان یکی از گزینه‌های تصدی میزانی این مسابقات به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام مسئولان باید شرایط میزبانی این مسابقات در اصفهان فراهم شود و با این هدف، نماینده "ای اف سی" هفته آینده به ایران می‌آید و در صورتی که آمادگی اصفهان کامل شود، به اصفهان اعزام شده و از شرایط ورزشگاه‌ها بازدید می‌کنند.

بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در برخی امکانات ورزشگاه‌های پیشنهادی اصفهان، تغییراتی صورت گیرد و مسائل سخت‌افزاری، طراحی و به روز بودن، رختکن‌های بازیکنان تیم میهمان و میزبان و دیگر موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

در سال ۲۰۱۰ یک ورزشگاه محل برگزاری مسابقات بوده اما امسال مسابقات در دو ورزشگاه برگزار می‌‌شود و دو ورزشگاه نیز به عنوان محل تمرین تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا انتخاب می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار