رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان:
تابناک: رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: برخی به دنبال این هستند شرایطی ايجاد شود که بگویند که چون به ما اجازه نمی‌دهند پس تکلیف نداریم و این راحت‌ترین شکل برای بی‌تفاوتی است ؛ اما باید با این بی‌تفاوتی مبارزه کرد و به آن‌ها نشان داد که انتخابات حق و وظیفه شما است.
کد خبر: ۲۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 20 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید علي نکویی، با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص حقوق و رأی مردم، گفت: دولت‌مردان و مدیران در رده‌های بالا و رده‌های پایین باید بدانند که این مردم صاحبان حق هستند و خود را به‌عنوان یک خدمتگزار نسبت به صاحبان حق قلمداد کنند واین نگاه متوجه و احترام به حقوق مردم است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در برخی مواقع این نوع نگاه وجود ندارد و برخي مردم و مطالبات آن‌ها را توقعات بیجا می‌دانند، افزود: این نگاه باید اصلاح شود و تسری پیدا کند و اگر مدیرانی نمی‌توانند خود را با این شرایط همراه کنند باید اصلاح و یا اینکه جای خودشان را به کسانی بدهند که این حق را برای مردم قائل شوند.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: مردم باید با واقع‌گرایی و قانون‌گرایی شرایط اقتصادی و سیاسی ایران و دنیا را در نظر داشته باشند و در جهت رسیدن به اهداف خود تلاش و فعالیت کنند.

نکویی افزود: دولت باید به دنبال جلب اعتماد مردم و احزاب باشد و عواملی که باعث شده که این اعتماد کاسته و یا به بی‌اعتمادی بدل شود، رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید در یک فضای بانشاط سیاسی و چارچوب قانونی زمینه اظهارنظر مردم و فعالیت احزاب را فراهم کنیم و از عواملی که از این نشاط جلوگیری می‌کند و باعث می‌شوند که محدودیت‌هایی ایجاد شود فعالیت به‌ صورت‌های زیرزمینی سوق پیدا کند، جلوگیری شود.

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر چنین فضایی شکل گرفت و دولت به‌حق مردم احترام گذاشت و شرایطی فراهم شد که مردم و احزاب به‌عنوان نمودهای سیاسی اظهارنظر، فعالیت و رقابت داشته باشند، یعنی اینکه به اهداف خود می‌رسیم.

نکویی بااشاره به برخي افراد بی‌تفاوت که به نوعی احساسی بدبینانه و منفی دارند و می‌گویند که تلاش‌ها فایده ندارد، تصریح کرد: این دسته شاید ذهنیت‌ها، تجربه‌ها ي داشته باشند، ولی باید این شرایط را اصلاح کرد و مردم بدانند که صاحبان حق هستند و دولت نیز حقشان را رعایت می‌کند.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان افزود: اگر یک اجتماع علمی و دانشجویی تشکیل می‌شود، نباید دچار دلهره شد که آیا اجازه برگزاری چنین برنامه‌هایی داده می‌شود و یا توسط کسانی به هم می‌خورد؛ اگر این‌گونه باشد قطعاً در مشارکت سیاسی مردم تأثیر می‌گذارد.

وی تصریح کرد: برخی به دنبال این هستند شرایطی ايجاد شود که بگویند که چون به ما اجازه نمی‌دهند پس تکلیف نداریم و این راحت‌ترین شکل است برای بی‌تفاوتی؛ اما باید با این بی‌تفاوتی مبارزه کرد و به آن‌ها نشان داد که انتخابات حق و وظیفه شما است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار