دبیر هیئت تکواندو استان اصفهان:
تابناک: دبیر هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: در خواست‌های زیادی برای انصراف رئیس هیئت تکواندو استان از استعفا انجام شده اما وی همچنان مصر به استعفا است.
کد خبر: ۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲ 18 January 2015

مسعود مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از اینکه رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان استعفای خود را به اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون تکواندو ارائه کرد، با مخالفت فدراسیون مواجه شد اما در نهایت فدراسیون این درخواست را پذیرفت.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان استان اصفهان هنوز نظری در مورد قبول استعفای آقای رئیسی نداده است.

دبیر هیئت تکواندو استان اصفهان تاکید کرد: از روز پنج‌شنبه که استعفای آقای رئیسی منتشر شد، برخی از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان این رشته دیدارهایی با وی داشته و خواستار منصرف شدنش از استعفا شده‌اند که وی هنوز قبول نکرده است.

وی افزود: آقای رئیسی بنا به دلایلی که در متن استعفای خود عنوان کرده و متن کامل آن در سایت هیئت موجود است، تصمیم به استعفا از ریاست هیئت گرفته و همچنان روی نظر خود مصر است.

مردانی در مورد وضعیت هیئت در صورت قبول استعفای رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان یادآور شد: هنوز که اداره ورزش و جوانان نظرش را در مورد استعفای آقای رئیسی اعلام نکرده اما در صورت قبول استعفا، سرپرستی برای هیئت معرفی خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار