نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:
تابناک: دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نخستین نشست این تشکل در استان اصفهان در سال جدی به تشریح مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های جبهه این پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات پیش رو پرداخت.
کد خبر: ۲۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 17 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا باهنر پیش از ظهر امروز در نخستین نشست تشکل‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان در سال جدید اظهار کرد:‌ در بحث انتخابات مجلس لازم است چندین نکته را بیان کنیم، ابتدا تشریح وضعیت جبهه پیروان خط امام و رهبری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: ‌انتخاب یک نفر به عنوان دبیرکلی پس از رحلت مرحوم عسگر اولادی به عنوان نخستین چالش جبهه پیروان خط امام و رهبری بود، چرا که هیچ جایگزینی با شاخصه‌های آن مرحوم برای دبیرکلی وجود نداشت.

باهنر افزود: برای آینده جبهه پیروان خط امام و رهبری سه وضعیت قابل تصور بود ابتدا آن که جبهه پیروان بر اساس یک خط مشی صرفا صلح رحم سیاسی حرکت کند، دوم آنکه جبهه پیروان به صورت یک حزب قوی و همه جانبه با محوریت اتحاد اصولگرایان گام بردارد و یا آنکه در وضعیت سوم اصلا برای جبهه پیروان به عنوان یک حزب تصوری نشود و صرفا یک ائتلاف اصولگرایی عمل کند و شاکله‌های تشکیلاتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی شرایط جبهه پیروان خط امام و رهبری متصور شدیم وضعیت اول و دوم برای جبهه پیروان خط امام و رهبری میسر نیست بر این اساس بر یک ائتلاف مبتنی بر وحدت جریانات اصولگرایی تمرکز کردیم.

* جبهه پیروان خط امام و رهبری بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین تشکل حقوقی اصولگرایی در کشور است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا به امروز سعی شده است در جبهه پیروان تمرکز بر واحدهای سیاسی و تشکیلاتی مستقل جبهه به ما هو جبهه نداشته باشیم گفت: استفاده و بهره‌مندی از توانمندی‌های واحدهای عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری همچون حزب مؤتلفه و جامعه اسلامی مهندسین یک اصل و سیاست است.

باهنر اذعان کرد: معتقدیم که جبهه پیروان خط امام و رهبری بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین تشکل حقوقی جبهه اصولگرایی کشور است و سعی کرده در ذیل سایه روحانیت و با محوریت روحانیون و جامعتین چون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران بر طریق وحدت حرکت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار