رييس پليس فتا استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان اعلام كرد: شاگرد مغازه‌داري كه از اعتماد صاحب مغازه سوءاستفاده و اقدام به سرقت از حساب وي كرده بود، توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 16 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ مرتضوي اظهار كرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس به صورت اينترنتي مبلغ ۲۲۰ ميليون ريال از حساب وي سرقت كرده است، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به اينكه سرقت كاملاً به صورت اينترنتي صورت گرفته بود، لذا كارشناسان پليس فتا، تحقيقات خود را در فضاي مجازي آغاز كردند و نهايتاً متهم كه شاگرد مغازه شاكي بود را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي دستگير كردند.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: متهم در مواجهه با مدارك و مستندات اين پليس، صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي و كسب منفعت عنوان كرد.

سرهنگ مرتضوي براي پيشگيري از وقوع جرايم مالي به شهروندان تاكيد كرد: اطلاعات بانكي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد؛ همچنين سعي كنيد امور بانكي خود را به ديگران محول نكنيد.

وي افزود: از رمز بانكي خود به خوبي محافظت نموده و از نوشتن آن بر روي كارت اجتناب كنيد؛ تراكنش هاي مالي خود را با فعال كردن سيستم پيامك حساب بانكي كنترل نماييد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار