تابناک: نخستین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به همت اداره آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج فریدن با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نیازعلی علایی در نخستین یادواره شهدای فرهنگی و شهدای دانش‌آموز با تبریک ایام خجسته دهه فجر، اظهار کرد: امروز روز ورود امام خمینی(ره) به وطن و نواختن زنگ انقلاب در مدارس بود.

وی افزود: این روزها روزهای به یادماندنی و ارزشمندی در تاریخ انقلاب ما است و زمانی است که روح عزت، استقلال و اعتماد به نفس به ملت ما بخشیده شد.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش فریدن با بیان اینکه دانش آموزان نقش پررنگ و مثمرثمری در انقلاب داشته که هم اکنون نیز در تداوم انقلاب دارند و همه جا در صحنه‌ها هستند، تصریح کرد: دانش‌آموزان همواره پرشور و نشاط پیگیر مسائل هستند و هر کجا که لازم باشد در صحنه‌ها بلافاصله حضور پیدا می‌کنند و این حضور چشمگیرشان باعث موفقیت‌های بزرگی شده است.

علایی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی نیز همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و موفق بوده‌اند، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان در همه زمینه‌ها توانسته‌اند نقش بسیار خوب و مثمر ثمری ایفا کنند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به اینکه ما دانش‌آموزان زیادی تقدیم نظام و انقلاب کردیم، گفت: منطقه فریدن 18 دانش‌‌آموز شهید به انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیم کرده است که در این راستا یادواره‌ شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و رونمایی از یادمان آن‌ها برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به همت اداره آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج فریدن با حضور امام جمعه فریدن، فرماندار و دیگر مسئولین همچنین بیش از صدها دانش‌آموزفریدنی در سالن 17 شهریور برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار