تابناک: به‌ تازگی رئیس جمهور دستور اکید دادند که با استفاده از ابزارها و برنامه‌های دیگری این پرونده پیگیری شود.
کد خبر: ۲۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 13 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حادثه اسیدپاشی های اصفهان در سال گذشته که از اتفاقات ناگوار برای مردم اصفهان در سال 93 بود، در همان زمان با دستور رئیس جمهور مورد پیگیری از سوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور قرار گرفت.

در همان زمان شایعاتی در خصوص فرار مجرم یا مجرمان نیز مطرح شد که این مسئله از سوی استاندار اصفهان تکذیب شد.

همچنین محسنی اژه ای در سفری که به دستور رئیس قوه قضاییه به اصفهان داشت در جمع خبرنگاران از سرنخ هایی که در این رابطه به دست آمده است خبر داد و گفت: افرادی در این رابطه در همان ابتدا دستگیر شدند اما تاکنون به قطعیتی در این خصوص دست نیافتیم.

حال با گذشت بیش از چهار ماه از این حادثه، امروز استاندار اصفهان از ادامه پیگیری این پرونده خبر داد و گفت: از نظر ما اهمیت و اولویت پیگیری پرونده اسیدپاشی مانند روز نخست است و تا زمانی که این پرونده را به نتیجه نرسانده راحت نمی‌نشینیم و خیال ما ناراحت است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته روندی برای دستگیری عامل اسیدپاشی پیگیری شده، تصریح کرد: به‌ تازگی رئیس جمهور دستور اکید دادند که با استفاده از ابزارها و برنامه‌های دیگری این پرونده پیگیری شود و رئیس جمهور بر اساس دستوری که به وزیر کشور داده و وزیر کشور به ما ابلاغ کردند، خواستند که با شیوه‌های جدیدتر و پیگیری‌های جدیدتری این مطلب را به انجام برسانیم.

استاندار اصفهان با بیان "من به‌ عنوان رئیس شورای تأمین استان با همان قوت قبل موضوع را پیگیری می‌کنم" خاطرنشان کرد: هر 2 هفته یک مرتبه که شورای تأمین استان تشکیل می‌شود یکی از موضوعات مطرح پیگیری مقوله اسیدپاشی بوده و ما به هیچ وجه موضوع را از دستور کار خود خارج نکرده و با همان قوت پیگیری می‌کنیم و در صورت به نتیجه رسیدن آن را ابلاغ می‌کنیم.

زرگرپور در پاسخ به اینکه این پرونده اکنون در چه ‌مرحله‌ای قرار دارد، گفت: پرونده به نتایجی رسیده است و وضعیت ما بهتر از قبل شده اما فعلا مایل به اعلام آن نیستیم.

رحمانی فضلی، وزیر کشور هم امروز به وضعیت این پرونده اشاره داشت و گفت: پرونده اسیدپاشی همچنان باز است و ما در این زمینه فعالیت می کنیم. تاکید رییس جمهور هم این است که این پرونده به سرانجام برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار