دادستان تهران:
دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت: وقتي ورزشكار و هنرمندي دچار مشروب خواري باشد و حتي مرگش ناشي از اين موضوع اتفاق بيفتد اين براي ما مناسب و زيبنده نيست.
کد خبر: ۲۱۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 25 April 2016
ميزان نوشت؛ عباس جعفري دولت‌آبادي در جلسه‌اي كه عصر ديروز با حضور معاونان دادسراي تهران، دادستان‌ها و روساي حوزه‌هاي قضائي بخش استان تهران و فرماندهان راهور كشور و استان تهران داشت، با اشاره به برخي وقايع اخير در حوزه ورزش كشور اظهار داشت: به وزارت ورزش درباره جرم مشروب‌خواري برخي تذكر مي‌دهيم كه متاسفانه اخيرا برخي حوادث و حتي فوت را در پي داشته است. وي اخبار برخي نواحي دادسرا از جمله دادسراي ارشاد و راهور را مويد آن دانست كه لازم است در زمينه مبارزه با مشروب خواري و رانندگي در حال مستي كار بيشتري انجام گيرد.

دادستان عمومي و انقلاب تهران با اشاره به تذكر چندي پيش خود خطاب به ورزشكاران و هنرمندان در رابطه با اخلاق حرفه‌اي و منش پهلواني عنوان كرد: وقتي ورزشكار و هنرمندي دچار اين مطلب (مشروب خواري) باشد و حتي مرگش ناشي از اين موضوع اتفاق بيفتد اين براي ما مناسب و زيبنده نيست. وي افزود: در حال حاضر برخي ورزشكاري و هنرمندي را وسيله‌اي براي رسيدن به شهرت نابجا كرده‌اند كه البته مردم ما نسبت به اين قضيه آگاه هستند. ورزشكاران بايد اخلاقي قهرماني و پهلواني داشته باشند چون آنها الگوي بسياري از جوانان هستند.

جعفري دولت‌آبادي توضيحاتي در رابطه با دادستان تهران درباره جنجال بر سر يك محكوم امنيتي ارائه كرد و گفت: شخص مورد اشاره برخي مطبوعات زنداني امنيتي است و به جاسوسي محكوم شده است. دادستان عمومي و انقلاب تهران با اشاره به برخي حواشي مطرح شده در فضاي مجازي پيرامون شخصي كه ادعا مي‌شود به دليل جرم سياسي در زندان به سر مي‌برد، گفت: اخيرا برخي رسانه‌ها فردي را كه سال‌هاي پيش به اتهام امنيتي محكوم شده زنداني سياسي خطاب كرده‌اند، اين شخص محكوم امنيتي است و دادگاه او را به جاسوسي محكوم كرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار