تابناک: بهار امسال با فصل گرانی‌ها آمد.هرچند روسای چندین اتحادیه اصفهان در مصاحبه‌های مکرر خود با رسانه‌ها از عدم افزایش نرخ‌ها درسال جدید خبر می دهند اما واقعیت بازار چیز دیگری را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۲۱۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 17 April 2016

به گزارش تابناک اصفهان، بهار امسال با فصل گرانی ها آمد. هرچند روسای چندین اتحادیه اصفهان در مصاحبه های مکرر خود با رسانه ها از عدم افزایش نرخ ها در سال جدید خبر می دهند اما واقعیت بازار چیز دیگری را نشان می دهد.

امروز رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان گفته است که افزایش قیمت در نان نداشته و نخواهیم داشت اما برخلاف گفته صابری، در روزهای نخست سال جاری برخی از نانوایان شهر اصفهان نرخ نان خود را حتی تا 70 درصد افزایش دادند.

هرچند اتحادیه مذکور به اصرار این موضوع را انکار می کند اما مردم از افزایش نرخ ها از سوی برخی نانوایان که با اعمال سلیقه صورت گرفته، ناراضی هستند.

در بازار میوه و تره بار نیز افزایش نرخ ها به صورت رسمی اعلام شده است.

اطرج رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان از افزایش 50 درصدی نرخ سبزیجات در بازار اصفهان خبر می دهد و می گوید: به علت سرمازدگی و بارش های اخیر خسارت به بخش کشاورزی به ویژه در شهر دزفول وارد شده و همین مسئله سبب افزایش نرخ ها در این بخش شده است.

وی همچنین از عدم نگهداری صحیح از میوه از سوی تعاون روستایی خبر داد و گفت: به دلیل همین مسئله نرخ پرتقال نیز با افزایش روبرو شد.

البته با توجه به تایید صحبت های اطرج از سوی جهاد کشاورزی مبنی بر وارد شدن خسارت بسیار به باغات و محصولات کشاورزی، به نظر می رسد در آینده به ویژه در فصل تابستان شاهد افزایش نرخ ها در میوه های تابستانه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار