پیش بازی استقلال- ذوب آهن
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه در حالی آغاز می شود که 4 تیم به مصاف یکدیگر می روند و ادامه مسابقات در شنبه و یکشنبه آینده برگزار می شود.در یکی از دیدار ها، تیم ذوب آهن در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران است.
کد خبر: ۲۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 09 April 2015

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه در حالی آغاز می شود که 4 تیم به مصاف یکدیگر می روند و ادامه مسابقات در شنبه و یکشنبه آینده برگزار می شود.

در یکی از دیدار ها، تیم ذوب آهن در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران است. ذوب آهن در هفته گذشته برابر گسترش فولاد تبریز به تساوی صفر بر صفر رسید و استقلال هم از حریف سرسخت خود در اهواز شکست خورده است.

در این دیدار، ذوب آهن به خاطر مصدومیت نمی تواند از اسماعیل فرهادی و اکبر ایمانی استفاده کند و در استقلال نیز وضعیت خسرو حیدری هنوز مشخص نیست البته محمد رضا خرسند نیا نیز به دلیل محرومیت در ترکیب استقلال حضور ندارد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار بیان کرد: بازی فردا یک دیدار فوق‌العاده حساس و حیاتی برای استقلال و ذوب‌آهن است و همین حساسیت باعث خواهد شد دو تیم با انگیزه زیادی به مصاف یکدیگر بروند. انگیزه بالای بازیکنان دو تیم کمک خواهد کرد تا انشاءالله بازی فردا از لحاظ کیفی در سطح بالایی برگزار شود. امیدوارم این دیدار حتما یک برنده داشته باشد چرا که تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال تهران نیزدرباره این دیدار گفت: بازی با فولاد را بعد از اینکه فیلم بازی را دیدم متوجه شدم که خیلی خوب کار کردیم و تا دقیقه 70 هم بر بازی سوار بود با این حال با بدشانسی باختیم. در هفته جاری تمرینات خوبی را برخلاف مصاف با فولاد پشت سر گذاشتیم و تقریبا اکثر بازیکنان را در اختیار داشتیم، از جمله کرار که می تواند به ما در دیدار با ذوب اهن کمک کند. ذوب آهنی ها شرایط خوبی دارند و ما باید شرایط خوبمان را حفظ کنیم. ما در این هفته خوب کار کرده ایم و به گرفتن نتیجه برابر ذوب آهن امیدوارم

در حال حاضر استقلال با 41 امتیاز در جایگاه سوم و ذوب آهن نیز با 38 امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر قرار دارد.

گفتنی است، این دیدار روز جمعه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار