قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رد شایعات تغییر مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: بحث تغییر مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان مطرح نیست.
کد خبر: ۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸ 01 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، ابوالحسن فیروزآبادی در دیدار با مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و بازدید از خط تولید فولاد، با ابراز خرسندی از دستاوردهای ذوب‌آهن اصفهان روحیه مدیران و کارگران این مجتمع بزرگ صنعتی را ارزنده و بالا توصیف کرد و گفت: اگرچه در شرایط فعلی اقتصاد جهان و کشور با مشکلات و رکود مواجه است، اما با توانمندی‌های که مدیریت و کارکنان ذوب‌آهن از آن برخوردارند، می‌توان با سرافرازی این مشکلات را پشت سر گذاشت.

فیروزآبادی با اشاره به بهره‌مندی از یارانه‌های انرژی در صنایعی که از کوره قوس برخوردارند یادآور شد: مزیت‌های انرژی باید در عرصه رقابتی برای همه صنایع منظور گردد و با توجه به اینکه روش تولید در ذوب‌آهن، روش کوره بلند و استفاده از انرژی زغال‌سنگ هست ضروری است تغییراتی در قیمت‌گذاری در حوزه زغال‌سنگ صورت گیرد تا صنایع در عرصه رقابت منطقی قرار گیرند.

وی همچنین با تأکید به‌ضرورت تعرفه مناسب بر محصولات فولادی وارداتی گفت: این موضوع برای صنایع فولاد بسیار مهم است و با جدیت پیگیری می‌کنیم که قبل از پایان سال عملیاتی می‌شود.

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن رد شایعات در خصوص تغییر مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: مدیرعامل این شرکت عملکرد خوبی داشته و بحث تغییر این مدیرعامل مطرح نیست.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ‌گاه در هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی که عمده سهام ذوب‌آهن را دارد نسبت به تغییر مدیرعامل مبحثی طرح نشده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931111001721#sthash.pMWsYD8I.dpuf

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار