بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان:
تابناک: بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به آقای فرکی زمان داده شود چراکه نمی‌توان از یک مربی که تازه به تیم ورود کرده به سرعت انتظار نتیجه‌گیری داشت.
کد خبر: ۲۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 08 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد باغبانباشی اظهار کرد: باید به آقای فرکی زمان داده شود چراکه نمی‌توان از یک مربی که تازه به تیم ورود کرده است به سرعت انتظار نتیجه‌گیری داشت.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان می‌توان عملکرد یک مربی را ارزیابی کرد، افزود: آقای فرکی سال نخستی است که به اصفهان آمده و به طور حتم باید شرایط فنی تیم را بر عهده مربی گذاشته و انتقاداتمان را نسبت به تیم کم کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نباید به سرعت آقای فرکی را تحت فشار بگذاریم بلکه باید به کادر فنی اجازه دهیم تا آزادانه و با فراغ بال برنامه‌هایشان را در تیم پیاده کنند.

وی با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان سپاهان، اضافه کرد: این موضوع به حضور ذهن بازیکنان باز می‌گردد، اشتباهات فردی در همه جای دنیا وجود دارد، باید بستری فراهم شود تا بازیکن بدون هیچ دغدغه‌ای عملکرد خود را به بهترین وجه انجام داده و این موضوع نیز به آقای فرکی مربوط می‌شود که از بازیکنانی استفاده کند که از نظر ذهنی آمادگی بالاتری دارند.

باغبانباشی در پاسخ به این سئوال که آیا این سپاهان شانس قهرمانی دارد یا خیر، افزود: در تمام بازی‌ها همه تیم‌ها یقه همدیگر را می‌گیرند و هیچ تیمی از پیش برنده نیست، به نظر من این سپاهان با وجود شرایط سختی که پیش رو دارد باز هم شانس قهرمانی دارد و امیدوارم با کسب یک پیروزی شرایطش دگرگون شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار