تابناک: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود که در سفر رئیس جمهور به اصفهان، برنامه‌های آتی استان با توجه به اولویت آنها مطرح شود تا این‌گونه بتوان این طرح‌ها را در اولویت کارهای دولت قرار داد.
کد خبر: ۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ 31 January 2015

به گزارش تابناک، حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سفر ریاست جمهوری در آینده‌ای نزدیک به اصفهان اظهار کرد: رئیس جمهور در این سفر با مردم دیدار خواهد داشت، وزرا نیز به برخی شهرستان‌های استان سفر می‌کنند تا با اوضاع استان از نزدیک آشنا شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از دستاوردهای سفر آتی ریاست جمهوری به استان در گذشته به تصویب رسیده و ردیف بودجه دارد و در این دور از سفر ریاست جمهوری به استان هدف تاکید بر اتمام این پروژه‌ها است، تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که در سفر رئیس جمهور به استان، برنامه‌های آتی با توجه به اولویت آنها مطرح شوند تا این‌گونه بتوان این طرح‌ها را در اولویت کارهای دولت قرار داد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های زیادی در سطح استان در حال اجرا هستند، اضافه کرد: بسیاری از پروژه‌های استان که توجیه اقتصادی آنها طبق ماده 251 انجام شده و تصویب شده‌اند، در حال حاضر با مشکلاتی روبه‌رو هستند که در سفر ریاست جمهوری به استان باید مطرح شوند تا مشکلات این طرح‌ها برطرف شود.

فولادگر بیان کرد: این سفر، پروژه‌محور نیست و سعی شده در این دور از سفرها کلنگ‌زنی‌های جدید انجام نشود و بیشتر به تکمیل و اتمام پروژه‌ها توجه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار