آیت الله ناصری با حضور در پای صندوق راِی، رای خود را به صندوق انداخت!
تابناک اصفهان: آیت الله محمد علی ناصری دقایقی پیش و هنگام انداختن رای خود در صندوق انتخابات گفت: خدا را به عزت محمد و آل محمد(ص) قسم می دهیم که شیعیان امیر مومنان و تابعان ولایت و حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کند.
کد خبر: ۱۸۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 26 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، آیت الله محمد علی ناصری دقایقی پیش و هنگام انداختن رای خود در صندوق انتخابات گفت: خدا را به عزت محمد و آل محمد(ص) قسم می دهیم که شیعیان امیر مومنان و تابعان ولایت و حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کند.

ایشان ادامه داد: سفارشی که بنده به مردم دارم این است که اصل نظام جمهوری اسلامی ایران زیر نظر امام زمان(عج) شکل و قالب گرفته و امام خمینی(ره) نیز فرمودند که "ایران خراب و ویران به دست ما رسید و 8 سال جنگ تحمیلی نیز بر این ویرانی افزود"، لذا در شرایطی که ابرقدرت ها و دشمنان علیه ایران اسلامی صف کشیده اند، حضور مردم می تواند زمینه یاس و ناامیدی آنان را فراهم سازد.

آیت الله ناصری افزود: اکنون ایران اسلامی دشمن زیاد دارد، ولی خداوند این نظام را حفظ می کند و کشور ایران زیر نظر امام زمان(عج) است.

ایشان با تاکید بر این که مردم باید وحدت و اتحاد داشته باشند، خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی همه ما است که در این زمان از رهبری تبعیت کنیم و پای صندوق های رای حضور یابیم، ان شا الله خداوند شهادت را نصیب همه ما بگرداند.

http://www.imna.ir/images/docs/000222/n00222019-b.jpg



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار