آیت الله العظمی حسین مظاهری:
تابناک اصفهان: آیت الله العظمی حسین مظاهری، مرجع عالیقدر جهان تشیع، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات امروز اظهار داشتند: الحمدلله مردم ما فهمیده هستند و این دو انتخابات، بسیار حساس است و همه باید شرکت کنند.
کد خبر: ۱۸۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 26 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، آیت الله العظمی حسین مظاهری، مرجع عالیقدر جهان تشیع، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات امروز اظهار داشتند: الحمدلله مردم ما فهمیده هستند و این دو انتخابات، بسیار حساس است و همه باید شرکت کنند.

ایشان شرکت در انتخابات را مصداق امر به معروف و هم نهی از منکر دانستند و افزودند: انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی و شادابی ایران عزیز می شود و از این نظر، امر به معروف است. همچنین دشمن را می کوبد و از این لحاظ، نهی از منکر محسوب می شود.

آیت الله العظمی مظاهری، دفع دشمن را اقدامی فوق العاده مهم ارزیابی کردند و فرمودند: ایران عزیز، احتیاج به مردم و پشتیبانی آنها دارد و حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، به معنای پشتیبانی مردم از نظام و جمهوری اسلامی ایران است.

این مرجع عالیقدر تشیع یادآوری کردند: گرچه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، فعالانه بود اما امیدوارم که این انتخابات، از روز 22 بهمن امسال، پرشورتر برگزار شود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار