امام جمعه گلپایگان:
تابناک: امام جمعه گلپایگان گفت: دشمنان باید بدانند نمی‌توانند به بهانه تحریم‌ها ملت را بازی دهند، ما به اندازه کافی به دشمنان فرصت داده‌ایم و دیگر نه رهبر، نه ملت و نه دولت و مجلس لحظه‌ای در برابر ددمنشی‌های آنها کوتاه نمی‌آیند.
کد خبر: ۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلی برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و ایثار ملت در برابر سلطه و نظام ستم‌شاهی قرار داریم.

وی افزود: برای دهه فجر امسال نیز برنامه‌های شاد و متنوعی تدوین شده که با لحظه ورود امام راحل به میهن در روز 12 بهمن کلید می‌خورد و به طور قطع همچون سال‌های گذشته تا حضور باشکوه ملت وفادار و سلحشور در راهپیمایی 22 بهمن ادامه می‌یابد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه ملت وفدار ما همواره در طول تاریخ از امتحان‌های سخت سربلند بیرون آمده‌اند، گفت: دشمنان بارها ملت ما را آزموده و باز هم می‌آزمایند همانطور که در روزهای اخیر کنگره امریکا با کری خواندن اعلام کرده که قصد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران دارند.

وی بیان کرد: در مقابل این تهدید دولت و نمایندگان ملت در حرکتی بجا به کنگره امریکا اولتیماتوم دادند که اگر دست از پا خطا کنند و کوچکترین تحریم جدیدی اضافه شود ایران غنی‌سازی را افزایش داده و دیگر توجهی به هیچ تعهدی نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند نمی‌توانند به بهانه تحریم‌ها ملت را بازی دهند، ما به اندازه کافی به دشمنان فرصت داده‌ایم و دیگر نه رهبر، نه ملت و نه دولت و مجلس لحظه‌ای در برابر ددمنشی‌های آنها کوتاه نمی‌آیند و ملت با اقتدار در برابر این خدعه‌ها ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه تهدید نمایندگان موجب شد تا کنگره امریکا کوتاه بیاید و از گفته‌های خود دست برداشتند، خاطرنشان کرد: دشمنان نشان داده‌اند که هرچقدر ما کوتاه بیاییم آنها جسورترمی‌شوند بنابراین تنها راه صحیح برای مقابله با آنها ایستادگی مقتدرانه است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به حوادث اخیر منطقه اظهار داشت: هنگامی که صهیونیست‌ها با وقاحت به قنیطره حمله کردند و عده‌ای را به شهادت رساندند دیدیم چگونه با یک پیام سیدحسن نصرالله عملیاتی بزرگ انجام می‌شود و اسرائیل را سرجای خود می‌نشانند و حزب‌الله انتقام شهدای قنیطره را می‌گیرد.

وی بیان کرد: مستکبران پشت سیلی‌هایی که در منطقه می‌خورند پشتوانه ملت ما را می‌بینند و در غم فرو می‌روند که اسرائیلی که نمی تواند پاسخگوی یک حمله حزب‌الله باشد چگونه می‌خواهند با توده نیروهای مقاومت مقابله کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه، گفت: برای دشمنان ما سنگین است که ببینند وقتی نماینده دولت ما برای دیدار با پوتین به روسیه سفر می‌کند و اینگونه مورد استقبال قرار می‌گیرد و کشور ما به خوبی روی پای خود ایستاده و در مسیر خود گام برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که دیگر دوران آسایش آنها در دنیا تمام شده و این انقلاب اسلامی ما است که در دنیا پیش می‌رود و به زودی تمام سنگرهای کلیدی جهان به دست حزب‌الله دنیا فتح می‌شود.

امام جمعه گلپایگان در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس جمهور به استان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر هیئت دولت برای استان پربرکت باشد و بتوانیم درخواست‌های خود را به دولت ارائه داده و با مساعدت هیئت دولت در مسیر پیشرفت گام برداریم.

وی همچنین به اعدام آخرین بازمانده عاملان حادثه گلپایگان اشاره کرد و گفت: با دعای مردم، پیگیری نیروی انتظامی و مساعدت مقامات قضایی بازمانده اشرار در شهر گلپایگان به دار مجازات آویخته شد و این تلاش و فداکاری پلیس و قوه قضاییه در تسریع این پرونده جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی بیان کرد: سرنوشت این 3 برادر شرور نکات تربیتی بسیاری در بردارد و نشان می‌دهد که لقمه حرام چه بلایی سر خانواده می‌آورد و اینکه پدر و مادرها بدانند که مهمترین وظیفه آنها در زندگی تربیت صحیح فرزندان است.

وی با اشاره به جمله آخر قاتل در لحظه پیش از اعدام خاطرنشان کرد: غرور و دوری از خداوند یک انسان را به جایی می‌رساند که بعد از آن همه جنایات در لحظه پیش از مرگ نیز بدون استغفار و کوچکترین عذرخواهی از خانواده‌های داغدیده، با غرور و وقاحت برخورد کند .

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه آه یتیمان شهدای این حوادث و فرزندان مجروحان این واقعه تلخ گریبان ضاربان را گرفت، تصریح کرد: اعدام این جانی در ملاء عام درس عبرتی باشد برای کسانی که قصد ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم را دارند تا بدانند چه سرنوشتی در انتظار آنان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار