مدیر آموزش‌وپرورش سمیرم خبر داد
تابناک: مدیر اداره آموزش‌وپرورش سمیرم گفت: از ابتدای نوروز تا شب ۱۳ فروردین ۹۴ بیش از ۴ هزار نفر در مدارس سمیرم اسکان داده شدند.
کد خبر: ۱۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 03 April 2015
به گزار تابناک به نقل از تسنیم، سیدضیاء موسوی با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در مدارس سمیرم اظهار داشت: 17 مرکز آموزشی، رفاهی با ظرفیت 114 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در سمیرم آماده شده است.

وی با بیان اینکه نوروز امسال این شهرستان میزبان خیل گسترده مسافران نوروزی است، افزود: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش در ستاد اسکان مسافران نوروزی ارائه خدمات با کیفیت است تا مسافران خاطرات خوشی را از سمیرم در ذهن ثبت کنند.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان سمیرم با بیان اینکه بیش از 90 درصد مسافران در مدارس سمیرم اسکان داده شدند، تصریح کرد: خانه معلم سمیرم با ظرفیت 5 اتاق مجهز به تمام امکانات رفاهی و در روستاهای ونک، حنا، کمه، چهارراه یک مرکز آموزشی، رفاهی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های مدارس شهرستان سمیرم بر اساس درجه‌بندی مجهز به فرش، امکانات خواب، تلویزیون و یخچال است، خاطرنشان کرد: از ابتدای نوروز تا شب 13 فروردین 94، 4152 نفر در مدارس سمیرم اسکان داده شدند.

موسوی با بیان اینکه این تعداد در قالب 847 خانوار بودند، تصریح کرد: 2383 نفر از افراد اسکان داده شده فرهنگی و 1769 نفر غیرفرهنگی بودند.

وی با اشاره به اینکه برای آشنایی مهمانان نوروزی بروشورهایی از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی شهرستان تهیه شده، خاطرنشان کرد: روابط عمومی آموزش‌وپرورش نسبت به تهیه بنرهای راهنمای مسافران اقدام و در مسیر مسافران نصب کرده است.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان سمیرم با بیان اینکه از 27 اسفندماه ستاد اسکان مسافران نوروزی سمیرم به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرده، گفت: ستاد مسافران نوروزی سمیرم به صورت رسمی از یک فروردین ماه 94 فعالیت خود را به مسافران آغاز کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 11 هزار نفر در مدارس شهرستان سمیرم اسکان داده شدند، اظهار داشت: در نظرسنجی انجام شده از مسافران بیش از 95 درصد از مسافران از خدمات ستاد اسکان مسافران سمیرم رضایت داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار