امام جمعه تیران گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به اصفهان مسئولان تلاش کرده تا مشکلات شهرستان محروم تیران و کرون را به رئیس جمهور منتقل کنند.
کد خبر: ۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ 30 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس از تیران، حجت‌الاسلام علیرضا طاحونی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تیران رحلت حضرت معصومه (س) را تسلیت گفت و اظهار کرد: حضور افراد در نماز جمعه نتیجه توفیق و رضایت خداوند از بندگان است.

وی ضمن آگاهی از ورود شیطان زمانه به خانه مومنان، بیان کرد: شیطان به هر طریق ممکن مومن را از خداوند دور و به خود نزدیک می‌کند.

خطیب نماز جمعه تیران افزود: شبکه‌های اجتماعی و ماهواره در خانواده‌های مومنین ورود کرده و نسل جوان و بنیان خانواده‌ها را به خطر انداخته است.

وی ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: فجر انقلاب به عنوان یک پیام جاودانه برای دیگر کشورهاست و مسئولان و مردم وظیفه دارند به صورت بصیرتی پیام انقلاب را به گوش جوانان و دیگر کشورها برسانند.

طاحونی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی با انگیزه و قابلیت بالای مردم ایران شکل گرفت و در سایه مقام معظم رهبری تا امروز پایدار مانده است.

امام جمعه تیران در مورد پاسخ کوبنده حزب‌الله اظهار کرد: سید حسن نصرالله در شب ولادت امام حسن عسگری (ع) عیدی بزرگی به شیعیان دادند و انتقام خون شهید الله‌دادی و شهدای حزب الله را به خوبی گرفتند.

وی افزود: شیعیان و ایرانیان منتظر روزی هستند که صهیونیست‌ها و داعش را نابود کنند و آن روز جشن شیعیان برپا خواهد شد.

طاحونی در مورد سفر رئیس جمهور به اصفهان تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به اصفهان نزدیک است و مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات شهرستان محروم تیران و کرون را به گوش رئیس جمهور برسانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار