کارشناس‌ پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خبر داد
تابناک: کارشناس‌ پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود طی دو روز آینده هوای اصفهان بارانی و همراه با وزش باد شدید باشد.
کد خبر: ۱۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 29 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ساناز جعفری در مورد پیش‌بینی‌ آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت تدریجی سامانه ناپایدار از اواخر وقت روز یکشنبه تا اواسط روز سه‌شنبه در استان است که فعالیت این سامانه از مناطق غرب و شمال غرب آغاز و به ‌تدریج مرکز و تمام مناطق استان را در روز دوشنبه در بر می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس از اواخر وقت امروز به ‌تدریج به صورت افزایش ابر و وزش باد و روز دوشنبه بارش‌های رگباری باران و در ارتفاعات برف و احتمال رعد و برق در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس‌ پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین سامانه بارش‌زایی از اواخر امروز و فردا بر روی استان فعال شده است که بر این اساس منجر به بارش‌های رگباری بهاری در مناطق سردسیر و نیز ارتفاعات رگباری و بارش برف و وزش باد می‌شود.

وی با بیان اینکه برای روز سه‌شنبه وزش باد شدید و احتمال بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود، ادامه داد: در نواحی شمال و غرب استان شرایط تشدید بارش‌ها به صورت محلی وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار