رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تأکید کرد
تابناک: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های بالای تولید در کشور گفت: تولیدکنندگان برای موفقیت در کار باید به بازار محصولات خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 29 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، قدرت‌الله قاسمی عصر امروز در آئین آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اظهار کرد: استان اصفهان با وجود مشکلات و محدودیت‌های ناشی از خشکسالی استان اصفهان در تولیدات دامی در رده‌های اول کشور قرار دارد.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه در 40 روز اخیر سه نمایشگاه تخصصی در بخش کشاورزی در اصفهان برگزار شده است، افزود: این موضوع نشان‌گر اهمیت بخش تولید و فعالیت تولید کنندگان در این بخش است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل پیش روی تولید کنندگان مربوط به بازار است، اظهار کرد: در حال حاضر استان اصفهان با بحران تولید بیش از نیاز سیب زمینی مواجه است.

وی تصریح کرد: این موضوع در حالی است که چندی قبل نیز با این بحران در بخش مرغ، تخم مرغ و شیر دست و پنجه نرم می‌کرده‌ایم.

قاسمی از تولید کنندگان خواست که همزمان با تولید به بازارهای مصرف نیز بیندیشند تا دچار مشکل نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان پیش‌بینی صنایع مکمل تولید را راهکاری برای برون رفت از بحران تولید مازاد عنوان کرد و گفت: تولید باید با برنامه‌ریزی و با نگاه به بازارهای مصرف انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار