مسئول ایستگاه آتش‌نشانی زرین‌شهر خبر داد
تابناک: مسئول ایستگاه آتش‌نشانی زرین‌شهر از آماده‌باش کامل تیم‌های غواصی، امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان برای جلوگیری از حوادث احتمالی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 22 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمید ترابیان با اشاره به اینکه ایستگاه آتش‌نشانی زرین‌شهر در ایام نوروز در آماده باش کامل است، اظهار کرد: تیم امداد و نجات جاده‌ای در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌اند و به دنبال فراهم کردن سفری سالم و ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروز به مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه زرین‌شهر در بستر رودخانه زاینده‌رود و چند دریاچه واقع شده است، افزود: ایستگاه آتش نشانی زرین‌شهر ایستگاهی چند منظوره است که تیم هفت نفره غواصی با تجهیزات کامل، تیم امداد و نجات کوهستان و تیم امداد و نجات جاده‌ای در آن فعالیت می‌کنند.

مسئول ایستگاه آتش نشانی زرین شهر با اشاره به غرق شدن 10 نفر در بستر رودخانه زاینده‌رود در سال گذشته خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از تکرار این حوادث تلخ باید بر آگاهی بخشی به مردم و رعایت موارد ایمنی همت کرد.
ترابیان اضافه کرد: باید تلاش کنیم با فرهنگ‌سازی از مشکلات و صدمات سفر کاسته شود در همین راستا و با توجه به افزایش تردد مسافرین نوروزی از محورهای مواصلاتی زرین شهر نصب بنر، توزیع بروشور در دستور کار قرار گرفته و کشیک‌های شبانه‌روزی نیز با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس در حال اجرا است.

وی متذکر شد: از کمپ‌های مسافران نوروزی، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، بازدیدهایی به عمل آمده و موارد خطرساز مورد بررسی قرار گرفته و رفع شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار