تابناک: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف محموله‌ای بیش از ۱ تن حشیش و تریاک در عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 21 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو ماموران سخت کوش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت بالای خود و رصد باندهای قاچاق از ورود 2 محموله مواد مخدر به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: سرانجام شب گذشته در 2 عملیات جداگانه در منطقه شرق و جنوب استان 2 دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل مواد مخدر شناسایی و توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع این دو عملیات ماموران مقدار 942 کیلوگرم حشیش و 265 کیلوگرم تریاک را کشف و پنج نفر را در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده غیر بومی و از افراد سابقه‌دار در زمینه قاچاق مواد مخدر هستند که به لطف خدا و عنایت حضرت زهرای مطهر (س) که در ایام شهادت ایشان قرار داریم توانستیم نقشه این افراد را نقش برآب کرده و امنیت و آرامش را به جامعه اسلامیمان هدیه کنیم.

سرهنگ حسین‌زاده با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان است گفت: برنامه‌ها و طرح‌های مقابله‌ای پلیس در ایام نوروز هم مانند سایر ایام سال همچنان با قوت و شدت تمام دنبال می‌شود و ماموران پلیس به صورت شبانه روز جاده‌های استان را زیر نظر دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار