رييس پليس فتا استان اصفهان:
تابناک: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: فردي كه با فريب كاربران در اينترنت اقدام به كلاهبرداري با مبالغ سنگين مي كرد، توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۱۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي اظهار كرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني براينكه فردي در يكي از شبكه‌هاي مجازي، خود را به عنوان فروشنده دلار معرفي و از وي مبلغ سنگيني كلاهبرداري كرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كاراگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: فرد كلاهبردار براي جلب اعتماد كاربران و فريب آنها فرم‌ها و آدرس و مشخصات جعلي خود را براي آنها ارسال مي كرد، به همين دليل شاكي فريب وي را خورده و مبلغ سنگيني بابت خريد ۲ ميليون دلار به حسابي كه او معرفي كرده واريز مي كند و پس از دريافت وجه، ديگر پاسخگو نبوده و متواري شده است.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: با جمع آوري شواهد و مدارك مورد نياز و جستجو و تحقيقات تخصصي در فضاي مجازي، متهم شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس فتا منتقل شد.

سرهنگ مرتضوي گفت: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.

وي به شهروندان توصيه كرد: از خريد دلار به صورت مجازي در اينترنت خودداري كنند و فقط از صرافي‌هاي معتبر و يا سايت هاي قابل اعتماد اقدام به خريد كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار