تابناک: 13 هزار پلیس آموزش دیده در سطح استان اصفهان برای برقراری آرامش مسافران و مردم در نقاط مختلف استان حضور دارند.
کد خبر: ۱۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶ 16 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، ایجاد امنیت در روزهای پررفت و آمد نوروز در شهر اصفهان برای شهروندان و به ویژه مسافران از ضرورت‌های این ایام است که این مهم باید از سوی دستگاه های امنیتی و انتظامی استان اصفهان اجرایی شود.

در سالهای گذشته استان اصفهان در زمان حضور گردشگران داخلی در ایام نوروز با کمتر موردی در مسائل امنیتی و انتظامی مواجه بوده است و می توان گفت نوروزهای آرامی در اصفهان طی این سالها سپری شد.

با همه این اوصاف وجود و حضور نیروهای انتظامی در شهر و در نقاط مختلف استان اصفهان می تواند زمینه آرامش خاطر مردم و به ویژه مسافران نوروزی نصف جهان را فراهم آورد.

با توجه به این نیاز و ضرورت 13 هزار پلیس آموزش دیده در سطح استان اصفهان برای برقراری آرامش مسافران و مردم در نقاط مختلف استان حضور دارند.

سردار عبدالرضا آقاخانی در بیان سه مأموریت عمده پلیس در عید نوروز گفت: در ایام تعطیلات 13 هزار نیروی آموزش دیده پلیس برای ایجاد امنیت و آسایش برای افراد و مسافران در کوهستان‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور می‌یابند، همچنین 800 پلیس راهور در قالب 300 تیم جاده‌ای و 500 نیروی پلیس راه نیز در 135 نقطه اضطراری در مسیرهای مواصلاتی استان در ایام نوروز حاضر شده و به خدمت رسانی به مردم می‌پردازند.

همچنین در بخش میراث فرهنگی نیز، یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اصفهان آمادگی خود را از 25 اسفندماه یعنی از فردا تا 15 فروردین سال آتی برای برقراری نظم و برخورد با تخلفات در این حوزه، اعلام داشته است.

انتظار میرود با تدابیر اندیشیده شده برای حفاظت از جان مردم و میراث استان اصفهان، پس از پایان تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران داخلی در این استان، شاهد هیچ گونه بی نظمی و اخلال در امنیت عمومی را شاهد نباشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار