پیش‌بینی وضعیت آب و هوای استان اصفهان؛
تابناک: مدير اداره روابط عمومي هواشناسي استان اصفهان گفت: به‌دليل گذر امواج ناپايدار از روي استان اصفهان، وضعيت جوي در دو روز آينده به صورت صاف، در بعدازظهر افزايش ابر و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود و در برخي مناطق مرتفع، بارش خفيف را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ 15 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، جلال حيدري گفت: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر گذر امواج ناپايدار ضعيف طي سه روز آينده به‌ويژه در بعدازظهر و شب از روي استان اصفهان است؛ بر همين اساس وضعيت جوي طي دو روز آينده به صورت صاف، در بعدازظهر افزايش ابر و وزش باد پيش بيني مي شود و در برخي مناطق مرتفع، بارش خفيف را به همراه خواهد داشت.

وي افزود: وضعيت جوي شهر اصفهان نيز براي روز يكشنبه به صورت صاف، بعدازظهر افزايش ابر، گاهي وزش باد و در شب احتمال بارش‌ خفيف پراكنده، روز دوشنبه، صاف، در بعدازظهر افزايش ابر و گاهي وزش باد و براي روز سه‌شنبه به صورت قسمتي ابري، افزايش ابر و وزش باد، بعدازظهر احتمال بارش پراكنده پيش‌بيني مي‌شود.

مدير اداره روابط عمومي هواشناسي استان اصفهان با بيان اينكه دما در ۲۴ ساعت آينده، تغيير محسوسي نخواهد داشت، اظهار كرد: در این مدت، دمای شهرستان اصفهان در گرمترین‌ ساعات به ۱۹ درجه‌ و در سرد‌ترین‌ ساعات به ۶ درجه‌ی سانتیگراد خواهد رسید.

حيدري تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده، گرمترین‌ شهرستان در استان اصفهان، آران و بيدگل با دمای ۲۲ درجه و سرد‌ترین‌ نقطه، بويين ومياندشت با دمای ۴ درجه‌ی سانتیگراد زير صفر پیش‌بینی می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار