تابناک: جانشین ‌راهنمائی و رانندگی استان اصفهان گفت: ۲۲ ایستگاه سلامت در جاده‌های استان اصفهان در ایام نوروز برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲ 14 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، شاپور انصاری عصر امروز در نشست ستاد سفر در نطنز اظهار داشت: با توجه به عملکرد قابل قبول ایستگاه سلامت در نوروز گذشته در جاده‌های استان اصفهان، نوروز 1394 نیز بیش از 22 ایستگاه در جاده‌های استان اصفهان برپا می‌شود که یکی از آن‌ها در نطنز است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برپائی ایستگاه‌های سلامت در کنار جاده‌های استان اصفهان، جلوگیری از رانندگی میهمانان نوروزی در حین خستگی و تشویق به توقف برای استراحتی کوتاه و پذیرائی برای بهبود وضعیت جسمانی راننده برای رانندگی در ادامه مسیر است.

جانشین فرماندهی راهنمائی و رانندگی استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین علل تصادفات در آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان، خواب آلودگی و خستگی بوده ‌که برپائی چنین ایستگاهی در سال قبل در این مسیر، سبب کاهش تصادفات جاده‌ای شد.

وی تصریح کرد: در ایستگاه‌های سلامت، لازم است تا غرفه های متنوع و مناسبی تعبیه شود تا علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری، راننده را ترغیب کند تا در این ایستگاه توقف کند تا هم با جاذبه‌های تاریخی آشنا شود و هم خواب آلودگی آن رفع شود.

انصاری پیرامون علت جمع شدن مرکز معاینه فنی خودرو در نطنز بیان کرد: با توجه به اینکه بخش معاینه فنی خودروها به بخش خصوصی واگذار شده است، علت جمع شدن این مرکز در نطنز را نمی‌دانیم ولی پیگیری می‌کنیم تا مشکل آن رفع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار