مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش آمار پسماند در روزهای پایانی سال، نظافت شهر در بخش‌های مختلف با فعالیت شبانه‌روزی 330 نفر نیروی خدماتی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 12 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حمیدرضا صبور با بیان این مطلب اظهار کرد: اکنون نظافت، نوسازی، جمع‌آوری پسماند، رسیدگی به فضای سبز و حتی نظافت زاینده‌رود در دستور کار قرار گرفته است تا در روز اول فروردین شهری زیبا و تمیز به شهروندان و مسافران نوروزی تحویل دهیم.

وی افزود: در این راستا با توجه به افزایش حجم پسماند در روزهای پایانی سال 330 نیروی خدماتی نظافت شهری به‌صورت شبانه‌روزی در شهر فعال‌ شده‌اند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود اظهار کرد: حدود 20 الی 30 نیرو نیز برای نظافت رودخانه زاینده‌رود در روزهای پایانی سال و ایام نوروز فعال می‌شوند.

صبور با بیان اینکه نیروهای سازمان خدمات موتوری از 15 اسفند تا 15 فروردین‌ماه در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: البته نیروهای خدماتی در 365 روز سال به‌صورت 24 ساعته فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه خودروهای این سازمان نیز در دو نوبت‌کاری سرویس‌دهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کمیته خدمات ستاد تسهیلات خدمات سفر شهر اصفهان نیز برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از 28 اسفندماه آغاز به کار می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار