با انصراف باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال کشور، اصفهان آخرین نماینده خود را در لیگ برتر والیبال کشور را نیز به دلیل مشکلاتی نامعلومی از دست داد اما حالا با شرایطی که ذوب آهن دارد می تواند با پیروزی برابر کاله جوان آمل شرایط خوبی را برای صعود خود به لیگ برتر ایجاد کند.
کد خبر: ۱۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ 10 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، با انصراف باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال کشور، اصفهان آخرین نماینده خود را در لیگ برتر والیبال کشور را نیز به دلیل مشکلاتی نامعلومی از دست داد و این امر سبب شد با وجود استعداد های خوبی در این استان هستند، اصفهان نماینده ای در لیگ برتر والیبال کشور نداشته باشد.

آخرین امید های استان در رشته والیبال برای حضور در لیگ به تیم ذوب اهن اصفهان باز می گردد، به تیمی که سال ها نماینده این شهر در ورزش والیبال بود و پس از حذف آن دیگر تیمی از شهر اصفهان در لیگ حضور نداشت و حدود چند سال بعد نیز تیمی از کاشان با یک بودجه مناسب وارد لیگ شدو پس از 3 دوره حضور، از ادامه بقا در لیگ انصراف داد.

ذوب آهن که امسال عزم خود را جزم کرده که به لیگ برتر وارد شود، در نخستین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف کاله جوان آمل رفت که با نتیجه 3 بر 1 در ورزشگاه پر از تماشاگر پیامبر اعظم (ص) آمل شکست خورد.

دومین دیدار ذوبی ها در حالی فردا برگزار می شود که نماینده اصفهان با وجود شکستی که در آمل متحمل شده بود شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.

حسین کاظمی سرمربی تیم کاله جوان آمل درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: تمرینات ما از روز یکشنبه برای بازی برگشت در اصفهان برابر ذوب آهن آغاز شد امیدوارم بازی خوبی را که در مصاف گذشته انجام دادیم، در اصفهان هم برابر حریف انجام دهیم گرچه کارمان در اصفهان به مراتب دشوار‌تر است.

وی بیان کرد: کاله پیش از این نشان داده که در بازی‌های بزرگ و میادین دشوار، تیم با صلابتی است و خوب کار می‌کند و لذت پیروزی و موفقیت در میادین دشوار بیشتر و دلنشین‌تر است و امیدوارم روز چهارشنبه بتوانیم مردم مازندران را خوشحال کنیم.

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی نیز پیشگامان شفق اردکان در حالی مهمان مناطق نفت‌خیز جنوب است که بازی رفت را با نتیجه 3 بر یک برده و می‌تواند با کسب پیروزی در دیدار فردا با صعود به فینال دسته یک، سهمیه لیگ برتر کشور را نیز به دست آورد.

برنامه دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک والیبال

چهارشنبه 20 اسفندماه 93

مناطق نفت‌خیز جنوب - پیشگامان شفق اردکان، ساعت 15

ذوب‌آهن اصفهان - کاله جوان آمل، ساعت 16 سالن ملت اصفهان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار