امام جمعه اصفهان:
تابناک: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: پیروزی نهایی مسلمانان از وعده های الهی است لذا برای تحقق آن باید صبر و تقوا داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵ 27 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در دیدار اعضای کمیته های گرامیداشت دهه فجر استان به فرمایشی از امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: چون هر سال توفیقات انقلاب و ایران بیشتر می شود، دشمنی دشمنان نیز گسترش می یابد و هرساله شاهد هجمه های گوناگون آنها هستیم.

وی به آیات 117 تا 119 سوره آل عمران استناد و تصریح کرد: اگر به مسلمان کوچکترین خوبی برسد، دشمنان عصبانی می شوند و اگر به مصیبتی دچار شوند، خرسندی آن ها را به دنبال خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید خوشحال باشیم که دشمنی آن ها با ما روز به روز بیشتر می شود، زیرا نشانه افزایش روز افزون پیشرفت ها و موفقیت های ماست.

وی ادامه داد: تقوا و صبر لازمه این حرکت عظیمی است که ملت ایران پیش گرفتند و در این مسیر باید به خدا تکیه کرد و در برابر مشکلات بردبار باشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: حتی خداوند در قرآن کریم نیز پیامبر (ص) را مخاطب قرار داده و می فرمایند: 'ما نام تو را بر بلندا می بریم لیکن باید صابر باشی و عمل صالح انجام دهی.'

وی تحمل سختی ها را لازمه رسیدن به عزت دانست و ادامه داد: مردم ایران سختی های بی شماری برای پیروزی انقلاب کشیدند، لذا اگر در تربیت نسل بعد از خود کوتاهی کنیم، با دست خودمان کشور را به دشمنان تحویل داده ایم.

وی هدف انقلابیون را تحویل دادن انقلاب به امام زمان (عج) برشمرد و گفت: این نسل جدید است که باید توانایی حفظ انقلاب و انتقال آن به زمان ظهور را داشته باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد هشدار داد: اگر نتوانیم نسل حاضر را توجیه کنیم و مردم را در میان همه هجمه هایی که دشمن به آن ها داشته رها کنیم، انقلاب ما ابتر می ماند.

وی اظهارکرد: در زمان حاضر مردم را به مقایسه قیمت اجناس در دوران طاغوت و امروز وادار می کنند، در صورتی که میزان حقوق مردم با هم قابل مقایسه نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تاریخ دوباره تکرار می شود لذا باید با رجوع به قرآن و اطلاع از مکر دشمنان همواره با بصیرت دشمنی آن ها را به نفع خودمان استفاده کنیم.

در ابتدای این دیدار مسوولان کمیته ها به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار