/فاجعه منا/
تابناک: مديركل حج و زيارت استان اصفهان گفت: از 29 جانباختگان اصفهاني فاجعه منا پيكر 26 تن به اصفهان بازگشته است، اما هنوز از پيكر سه تن از اين افراد خبري در دست نيست، البته به احتمال فراوان اين اجساد در عربستان به خاك سپرده شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 14 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدعلي زاهدي، اظهار كرد: استان اصفهان در فاجعه منا 29 نفر را از دست داد كه تاكنون اجساد 26 نفر به استان منتقل كه يا به خاك سپرده شده‌اند و يا تا پايان امروز به خاك سپرده خواهند شد.

وي به تعداد مفقودين اصفهاني اشاره كرد و افزود: تاكنون عباسعلي جزي، ابراهيم باقريان و عبدالرضا ميرزايي از كاروان‌هاي اصفهان جز مفقودين هستند كه تا به امروز تكليف آن‌ها مشخص نشده است.

مديركل حج و زيارت استان اصفهان تصريح كرد: البته اينكه گفته مي‌شود هنوز مفقود هستند بدين معنا است كه هنوز مشخص نيست اجساد اين افراد كجا قرار دارد، اما طبق آخرين گزارشات رسيده از عربستان به احتمال فراوان اين افراد در مكه يا منا به خاك سپرده شده‌اند، اما تلاش ما اين است كه خبر قطعي به دست آورده و حتما به اطلاع خانواده آن‌ها برسانيم.

زاهدي ادامه داد: تمام زائرين مدينه اول به اصفهان بازگشته‌اند، اما پرواز زائران مدينه بعد از امروز تا 25 مهرماه به سمت كشور بر خواهند گشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار