نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: این استان با کمبود آب مواجه است و این کمبود با تدبیر مردم و مسئولان باید جبران شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳ 06 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از  ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز پنجشنبه پس از کاشت یک اصله نهال در آستانه روز درختکاری( 15 اسفند)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده بهینه از آب به حل بحران کم آبی استان کمک می کند و مردم و مسئولان باید به این مهم توجه کنند.

وی آموزش روش های نوین آبیاری را از وظایف مسئولان خواند و گفت: با استفاده از روش آبیاری قطره ای می توان 10 برابر به ظرفیت فضای سبز افزود و درختان را آبیاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان درختان را ریه های زمین خواند و گفت: نفس کشیدن انسانها در گرو حیات اشجار است.

آیت الله طباطبایی نژاد به اهمیت درختکاری در اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) می فرمایند هر کس که آب و خاک داشته باشد و اظهار فقر و نداری کند، از رحمت خدا دور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همگان را به کاشت نهال و درخت توصیه کرد و اظهار داشت: درختان ریه های زمین هستند و ما انسانها نه تنها برای نفس کشیدن بلکه برای استفاده از محصولات به درختان نیازمندیم لذا باید در این دوران خشکسالی برای حفظ درختان موجود تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار