تابناک: مسوول برگزاری رویداد "از ایده تا اجرا" گفت: این رویداد در دو روز در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ 02 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حمید صابری اظهار کرد: رویداد "از ایده تا اجرا" در این رویداد دو روزه که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان علاقه مند به فرآیند کارآفرینی و استارت آپ، دور هم جمع می شوند تا دانش مقدماتی لازم برای ورود به حوزه کارآفرینی را یاد بگیرند.

مسوول برگزاری رویداد "از ایده تا اجرا" به تفاوت‌های این رویداد با دیگر رویدادهای کار آفرینی اشاره کرد و ادامه داد: در این رویداد برخلاف "استارت آپ ویکند"، شرکت کنندگان پس از آموزش تمامی مباحث مورد نیاز و تشکیل تیم، اقدام به ایده‌پردازی به صورت تیمی می‌کنند که این امر باعث بالا رفتن کیفیت ایده‌های ارایه شده در چنین رویدادی می‌شود.

صابری اضافه کرد: در روز نخست رویداد طی یک کارگاه آموزشی، به شرکت کنندگان، آموزش داده مي‌شود كه چگونه مي‌توان در زمينه كسب و كارهاي اينترنتي از هيچ به يك ايده ناب و جهاني دست يافت و سپس آموزش داده می‌شود که چگونه مي‌توان اين ايده را به يك مدل كسب و كار با كيفيت تبديل و نظر سرمايه‌داران را به آن جلب كرد.

وی افزود: در ادامه و در انتهای روز چهارشنبه، هر یک از شرکت کنندگان در یک تیم موضوعی مانند سلامت، گردشگری، تفریح و سرگرمی، آموزش و.... عضو می‌شوند و با تمامی شرکت کنندگانی که آن موضوع را انتخاب کرده‌اند یک تیم را تشکیل می‌دهند.

این مسوول برگزاری خاطر نشان کرد: در مرحله بعد و در روز پنجشنبه، هر یک از تیم‌ها، یک ایده را در حوزه کاری تیم، انتخاب کرده و با کمک مربیان، یک مدل کسب و کار پیشنهادی برای ایده ارایه خواهند داد.

صابری ادامه داد: در پایان روز پنجشنبه، هر تیم پنج دقیقه فرصت دارد تا ایده خود را به همراه مدل کسب و کار پیشنهادی به داوران رویداد که از میان کارآفرینان و سرمایه گذاران شهر انتخاب شده است، ارایه دهد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد باید به آدرس اینترنتی startup.shbu.ac.ir مراجعه کنند. همچنین هزینه ثبت نام برای هر نفر 15 هزار تومان است.

این مسوول برگزاری با بیان اینکه این رویداد به همت انجمن کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه شیخ بهایی برگزار می‌شود، به برگزارکنندگان و حامیان رویداد اشاره و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، شرکت مخابرات استان اصفهان، اتاق کارآفرینی دانشگاه شیخ بهایی، حامیان این رویداد را تشکیل می‌دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار