فعالیت دبیرخانه مردمی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با هدف سازمان‌دهی، توانمندسازی، بروز و نمایش فعالیت‌های فرهنگی ۴ دهه انقلاب اسلامی در اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 04 September 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن کریمی از فعالان فرهنگی اصفهان، شامگاه دوشنبه در گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی در مسجد رحیم خان اظهار داشت: شهر اصفهان دارای ظرفیت‌های زیادی است که متأسفانه کمتر نسبت به آن شناخت داریم و لازم هست گوشه گوشه شهر چراغ‌هایی را برای فعالیت‌های فرهنگی روشن کنیم.

وی با اشاره به هجمه‌های سنگین فرهنگی که علیه انقلاب انجام می‌شود، گفت: باید از تمامی پتانسیل‌های شهر برای مقابله با این هجمه به‌کارگیری شوند.

این فعال فرهنگی اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت و شکل‌گیری دبیرخانه مردمی چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در اصفهان، اظهار داشت: این دبیرخانه چون نام مردمی را یدک می‌کشد خیلی از نوجوانان، هنرمندان، جوانان و مردم در آن فعالیت می‌کنند؛ سعی شده توسط این دبیرخانه هرکسی که در بخش‌های فرهنگی، اعتقادی، رسانه‌ای و ... پیرامون انقلاب تولیداتی را دارد به معرض عموم بیاورد.

وی با اشاره به قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری برای مقابله توانمند با هجمه فرهنگی دشمن، گفت: در این خصوص با تشکیل دبیرخانه مردمی چهل‌سالگی انقلاب اسلامی جبهه‌ای برای سازمان‌دهی، توانمندسازی، بروز و نمایش فعالیت‌های فرهنگی شکل‌گرفته است.

در این مراسم از کتاب "مربع‌های قرمز" که به خاطرات سردار حسین یکتا پرداخته است رونمایی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار