تابناک: بعد از گذشت حدود یک هفته از حمله فردی ناشناس در24 خرداماه سال‌جاری به دفتر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه اصفهان، و پاره کردن تصویر روسای جمهور پیشین و فعلی عامل این رفتار غیر قانونی مشخص نشده است.
کد خبر: ۵۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 21 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از دفتر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان، بعد از گذشت حدود یک هفته از حمله به دفتر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان و هتک حرمت ریاست جمهوری همچنان از عامل یا عوامل آن اطلاعی در دسترس نیست.

به گفته مسئولان انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان، هفته گذشته و در سالگرد حماسه تاریخی 24 خرداد، حوالی ساعت 10 صبح فردی ناشناس با حمله به دفتر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان، با در دست داشتن یک شی برنده اقدام به پاره کردن تصویر روسای جمهور پیشین و فعلی کرده است. این توهین آشکار به مقام ریاست جمهور که در سالگرد پیروزی ایشان انجام شده در دانشگاه اصفهان بی سابقه بوده است.

همچنین گفتنی است پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولین انجمن اسلامی از حراست دانشگاه و مسئولین ذی ربط تا کنون بی نتیجه بوده است و هیچ اطلاعی از هویت فرد مهاجم در دست نیست.

مسئولان این انجمن با ابراز ناحتی از روند توهین به مسئولان کشوری وشیوع نگران کننده آن در سطح کشور بیان کردند: متاسفانه تا کنون با هیچ یک از خاطیان این امر برخورد شایسته قانونی صورت نگرفته است. در حالی که طبق ماده 609 قانون مجازات اسلامی، توهین به مقامات نظام جمهوری اسلامی، جرم تلقی شده و توهین به مقام رئیس‌جمهور یا وزرا می‌تواند به 3 تا 6 ماه حبس و یا 74 ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی منجر ‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار