شهاب گردان:
تابناک: دروازه‌بان تيم فوتبال سپاهان گفت: براي افرادي كه قصد دارند با گفتن چنين دروغ‌هاي بزرگي قهرماني سپاهان را زير سووال ببرند متاسفم چرا كه قهرماني سپاهان به هيچ وجه قابل بحث نيست.
کد خبر: ۳۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شهاب گردان اظهاركرد: براي افرادي كه اين شايعات را مطرح مي‌كنند واقعا متاسفم. اگر در عالم واقعيت چنين فردي وجود دارد كه از اصفهان به تبريز برود و شايعه نتيجه 2 بر 2 سپاهان را در ورزشگاه يادگار امام(ره) مطرح كند بايد اين فرد بسيار باهوش باشد و مسوولان مي‌توانند از اين فرد به اصطلاح نابغه در كارهاي بزرگ استفاده كنند!

وي افزود: قهرماني سپاهان به هيچ وجه قبل بحث نيست، پس يك عده واقعيت را جور ديگري جلوه ندهند. مگر مي‌شود در عصر ارتباطات به چنين كارهاي غير ممكن دست زد و چنين دروغ بزرگي گفت. در آن لحظه كه تلويزيون‌ها قطع نبودند و گزارشگر تبريزي در اتمام بازي اعلام كرد كه سپاهان قهرمان شده و تراكتورسازي به مقام نايب قهرماني رسيده است.

دروازه‌بان تيم فوتبال سپاهان، تصريح‌كرد: خوشحالم كه اولين قهرماني خود در ليگ برتر را با تيم بزرگ سپاهان تجربه كردم. آن لحظات پاياني يك لحظه خاص بود كه قابل توصيف نيست. اين قهرماني در آن لحظات خيلي چسبيد و در همين جا بايد از زحمات تمام بازيكنان و كادر فني تشكر كنم.

گردان با بيان اينكه در طول اين فصل رقابت سالمي با رحمان احمدي داشته است، خاطرنشان‌كرد: هم اكنون با سپاهان يك قرار داد توافقي يك ساله دارم و بايد ببينم شرايط چگونه رقم مي‌خورد. هر بازيكني دوست دارد در تيم بزرگ سپاهان بازي كند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار