رئیس دانشکده علوم دانشگاه اصفهان خبر داد

آموزش22هزاردانشجوطی50سال‌دردانشگاه‌اصفهان

تابناک: رئیس دانشکده علوم دانشگاه اصفهان گفت: طی 50 سال اخیر 22 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشکده آموزش دیده‌اند.
کد خبر: ۳۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 21 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مجید اسدی پیش از ظهر امروز در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم دانشگاه اصفهان اظهار کرد: دانشکده علوم در 6 رشته آمار، ریاضی، فیزیک، زمین‌شناسی، زیست‌شناسی و شیمی در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه این دانشکده در این 6 رشته قطب علمی کشور محسوب می‌شود، افزود: دانشکده علوم اصفهان، قطب علوم پایه کشور به شمار می‌آید.

رئیس دانشکده علوم دانشگاه اصفهان با اشاره به دستاورد‌های چشمگیر این دانشکده در سال‌های اخیر تصریح کرد: تبلور تلاش این دانشگاه در جامعه قابل لمس است.

وی ادامه داد: این دانشکده مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی و ملی در حال فعالیت بوده و در میان دانشگاه‌های کشور صاحب جایگاه بالایی است.

اسدی از جمله اهداف این همایش را تکریم و تجلیل از اساتید بازنشسته و در حال کار دانست و تاکید کرد: این دانشکده در طول 50 سالی که از عمرش می‌گذرد، 22 هزار دانشجو در مقاطع مختلف را آموزش داده است.

به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم در دانشگاه اصفهان با حضور اساتید بازنشسته و اساتید در حال فعالیت این دانشکده، مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار