با حضور نماینده مردم شهرضا در مجلس:
تابناک: با حضور نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، بخش دیالیز بیمارستان شهدای دهاقان برای رفع نیاز بیماران کلیوی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 05 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، عوض حیدرپوربا حضور در بخش دیالیز بیمارستان شهدای دهاقان اظهار داشت: این بخش با 33 هکتار مساحت با کمک مسئولان و انجمن های خیرین آماده بهره برداری است.

وی افزود: در سفر هیئت دولت به دهاقان، رئیس وزارت بهداشت و درمان کشور مبلغ یک میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان دهاقان در نظر گرفت.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش دیالیز بیمارستان دهاقان با خرید 4 دستگاه دیالیز به مبلغ 180 میلیون تومان و 6 تخت، به منظور رفاه حال بیماران کلیوی مهیا شد که در رفع نیاز بیماران موثر است.

فرماندار شهرستان دهاقان نیز در مراسم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای دهاقان افزود: به برکت دولت تدبیر و امید طرح تحمل سلامت در سراسر کشور شکل گرفته است که گام موثری در امر بهداشت و سلامت مردم دارد.

اصغر قاسمیان اظهار داشت: ساخت بیمارستان دهاقان با پیشرفت چشمگیری مواجه بود که نماینده مجلس و سایر مسئولان و خیرین در آن نقش موثری داشتند.

وی با تشکر از خیرینی که در راه اندازی بخش دیالیز نقش داشتند، بیان کرد: این بیمارستان با حضور 13 پزشک متخصص، نیاز مردم دهاقان را برای مراجعه به دیگر شهرستان ها برطرف کرده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار