تابناک: دبیر علمی نخستین کنگره تازه های جراحی پوست و روش‌های زیبایی گفت: نخستین کنگره تازه های جراحی پوست با حضور متخصصان پوست و زیبایی سراسر کشور به مدت سه روز برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 30 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از مهر، علی مومنی ظهر امروز درآئین افتتاح این کنگره اظهار داشت: اطلاعات و کاربردهای جدید در مورد لیزر تراپی در پوست، نکات مهم در انجام جراحی های پوست و تازه‌های تشخیصی درمانی در بیماری های مو و پیوند مو از محورهای برگزاری این همایش است.

وی به روش های نوین در زیبایی و جوان سازی پوست اشاره کرد و بیان داشت: آخرین یافته های Stem Cell و کاربرد آن در درماتولوژی و آخرین دستاوردهای دارویی در زمینه جوان سازی پوست از دیگر محورهای این همایش است.

دبیر علمی نخستین کنگره تازه های جراحی پوست و روش‌های زیبایی از برگزاری کارگاه های علمی در این سه روز همایش اضافه کرد: کارگاه Hifu تراپی، کارگاه کربوکسی تراپی، بلفاروپلاستی و میکروپیگمانتاسیون در مدت برگزاری همایش برگزار می شود.

مومنی ادامه داد: این سمینار با همکاری انجمن متخصصین پوست، همکاران گروه پوست دانشکده پزشکی اصفهان، مرکز تحقیقات بیماری های پوستی و سالک در حال برگزاری است.

وی با اظهار اینکه در این همایش متخصصان پوست و جراحی های زیبایی آخرین مطالعات و متدهای مطرح در این حوزه را با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می گذارند، گفت: پوست و جراحی‌های زیبایی امروزه در سطح دنیا و جامعه پزشکی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار