پیش بازی ذوب آهن - راه آهن
تابناک: تیم های ذوب آهن اصفهان و راه آهن در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه ساعت 15:30 به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸ 03 February 2015

به گزارش تابناک، تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برابر تیم راه آهن صف آرایی می کند.

ذوب آهن هفته گذشته با پیروزی برابر پرسپولیس توانست بیست و چهار امتیازی شده و به جایگاه ششم جدول صعود کند. پیروزی برابر پرسپولیس به غیر از تأثیر مناسبی که در جایگاه ذوب آهن داشت توانست از لحاظ روحی هم شرایط خوبی برای سبزپوشان ایجاد کند البته امید است که شاگردان گل محمدی با تکیه بر این پیروزی مغرور نشده و راه آهن قعر جدولی را دست کم نگیرند.

در آن سوی میدان نیز راه آهن اما راه آهن شرایط خوبی ندارد، مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه عامل اصلی این نآرامی ها در راه آهن است. سفید پوشان راه آهن هفته گذشته فعالیت خود را در لیگ با شکست برابر فولاد آغاز کرد.

به گونه ای هر دو تیم نیاز به پیروزی در این مسابقه دارند چرا که 3 امتیاز این تیم در جایگاه هر دو تیم تأثیرگذار است.

سبزپوشان ذوب آهن در صورت پیروزی در این مسابقه می توانند جایگاه خود را ارتقا داده و به شرایط مطلوبی برسد. از سوی دیگر اگر راه آهن بتواند در این مسابقه پیروز شود 3 امتیاز این مسابقه مرهمی است بر درد راه آهنی ها چرا که وضعیت این تیم در جدول خوب نیست و این پیروزی می تواند هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جایگاه جدولی در شرایط این تیم تأثیر داشته باشد.

گفتنی است که سبزپوشان بدون هیچ محروم یا مصدوم عازم تهران می شوند.

به گزارش تابناک، تیم های راه آهن و ذوب آهن روز پنجشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه راه آهن به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار