در سالروز 22 بهمن/
تابناک: رئیس آموزش‌وپرورش فریدن از راه‌اندازی سالن کشتی آموزش‌وپرورش این شهرستان در 22 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ 03 February 2015

نیاز علی علایی در گفت‌وگو با فارس درباره مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: اداره آموزش‌وپرورش 16 برنامه در رأس برنامه‌های دهه فجر در نظر داشته و برنامه‌های جنبی نیز هرکدام به‌نوبه خود اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه زنگ انقلاب در تمامی مدارس طنین‌انداز شد، افزود: برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان با موضوع دستاوردهای فرهنگی انقلاب را در دستور برنامه‌های این ایام داریم.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش فریدن با اعلام خبر برپایی نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی در منطقه، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ویژه این اداره دعوت از همکاران ایثارگر و خانواده معظم شهدا در مراسم صبحگاه مدارس است.

علایی بابیان اینکه جشن انقلاب در تمامی مدارس به‌صورت هماهنگ برگزار خواهد شد، ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، رونمایی از تابلو یادمان شهدا در این اداره همچنین برگزاری مسابقات ورزشی ازجمله بدمینتون، دوومیدانی، والیبال و طناب‌کشی در هر سه مقطع تحصیلی از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه مبارک است.

وی از راه‌اندازی سالن کشتی این اداره خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی سالن کشتی اداره آموزش‌وپرورش در همین ایام صورت خواهد گرفت و برگزاری شب‌شعر نیز در کلیه کانون‌های فرهنگی انجام می‌شود.

رئیس آموزش‌وپرورش فریدن به گردهمایی بهمنیون اشاره و بیان کرد: گردهمایی تشکل‌های دانش‌آموزی در شانزدهم بهمن و غبارروبی از گلزار مطهر شهدا ازجمله این برنامه‌ها است.

علایی در ادامه به اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوی راهیان نور اشاره و عنوان کرد: همچنین در این ایام دانش‌آموزان دختر به مناطق جنگی جنوب کشور به‌صورت گروهی اعزام می‌شوند.

وی با تشریح اهداف برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در این ایام، اضافه کرد: هدف اصلی برگزاری این برنامه‌ها یادآوری خاطرات بزرگ‌مردان و پاسداشت میراث ماندگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، زمانی که از یوغ ستم و ظلم استعمارگران نجات یافتیم.

این مسئول در پایان این گفت‌وگو یادآور شد: این ایام، ایام عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران است که باید بازشناسی و بازخوانی شده و به دانش‌آموزان انتقال داده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار